Sunday, January 3, 2010

PERSIAPAN KIMI

Hati Mamma at Sunday, January 03, 2010
Esok nak stat sekolah dah..rambut Kimi belum gunting lagi...Papa lak kerja..nak tak nak Mamma gak la yang kena bawak Kimi pegi gunting rambut... Masa last gunting hari tu masa nak raya 2009..sekejap lak panjang rambut Kimi ni..biasanya setaun skali je Mamma gunting kan..tu pun masa nak raya jerkk...ni baru berapa bulan gunting, ye ah raya kan bulan September/Oktober 2009 tu hari kan??..( ye kerr??..Mamma dah lupa la pulak..)..Datang jerk orang punyalah ramai..Kimi dah naik boring menunggu sampaikan dia cakap asyik orang jerk..Kimi plak la!!..cantik mukee!!..datang lambat nak dulu..(Mamma cakap lam hati jerkk)..kat luar Mamma kata syyhhhh!!!..tak mau bising la Kimi..(separuh bebisik hokeyy)

Kimi tahan gelak sebab geli..




Tarra dah siap..
Esok leh sekolah!

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting