Tuesday, November 15, 2011

BEG KOYAK!!!!

Hati Mamma at Tuesday, November 15, 2011
Beg sekolah bujang dah koyakkk!!!
Mamma kena sedia!!!
ehem ehem ehem

Beg sekolah ni beli kat Tesco Melaka
Beg yang kedua jugak la dalam tahun ni
Harga RM19.90 menggantikan beg yang pertama beli harga mau cecah dekat seratus
Tapi sayang tak tahan
Beg yang pertama tu dapat pakai sekejap saja


Beg cap Tesco ni pulak yang tahan even dia murah kan ;p
Tapi bukan itu ceritanya

Yang nak dihebohkan kat korang ni ;)
Beg Tesco ni dah koyak
Aiii macam tau2 saja bujang dah nak habis sekolah kan
Banyak jasa kamu wahai beg Tesco ;))

Bujang pulak dah mula request beg Ben 10 yang ada troli tu ;))
Perasan ala2 pramugara tarik beg turun dari katebang ke apa hek hek hek
Nak tarik2 la konon

Alah tengok bujang pun dah tau yang bujang sangat2 kepingin
Nak tarik2 beg sekolah tu sebab kat Wonderkids memang ramai bawak beg jenis tu

Dan sekarang sudah ada wishlist akhir tahun pulak bujang teruna ni aiiiii

*kredit to google

Harga beg ni sendiri mau ingat la
Memang kerat leher punya harga la

Tapi takpe sebab
Yuran sekolah taun depan cuma RM150
Bukan RM1050 macam taun2 sudah hehehehe
Mamma tetap senyum bayar harga beg tu ;D

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting