Saturday, August 13, 2011

PSYKO BUJANG SURUH PUASA

Hati Mamma at Saturday, August 13, 2011
Itulah, anak makin besar
Mamma makin terasa makin banyak dugaan nak kena tempuh
Ni kali nak suruh bujang puasa

Masa pertama Ramadhan suruh puasa
Boleh bujang jawab

Tak nak puasa lah Mamma, nanti kena sunat

huhu
Mamma tak terkata la dah dia kata macam tu

Tapi petang tadi psyko lebih dari biasa
Suruh dia puasa kalau nak masuk syurga
Malam karang Mamma kejut sahur
Bujang kata nak bangun sahur macam Upin Ipin :D

Pastu sebagai menggalakkan lagi bujang untuk puasa
Mamma layankan aje dia nak makan pancake tetengah malam huhu
Sebab petang semalam memang Mamma ada sebut nak buat pancake
Bujang pulak tersebut2 sampai harini

Kita layan bujang dengan pancake dulu la :D
Punyalah nak suruh dia puasa kan
Pancake malam2 buta pun layan!!!
Ko hader???!!! ;p

Paling depan tak sabar tunggu pancake

Makan dengan coklat cair
Nak makan dengan madu mana nak cekau memalam ni kan

Gelojoh sungguh la bujang ni
Habis dekat 2 keping gak la dia telan
Esok ko tak puasa siap!!!

Sahur karang nak kejutkan dia untuk puasa yang pertama esoknya
Ntah apa la jadi agaknya ;p
Harap semua dipermudahkan amin..

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting