Monday, November 12, 2012

PENYAMPAIAN HADIAH TADIKA JAIM

Hati Mamma at Monday, November 12, 2012
Jumaat lepas sekolah kimi ada buat majlis
Mamma datang jugak sebab nak kasi Bujang Kimi suka
Lagipun lepas pantang dan Papa pulak kerja
Inilah kali pertama keluar tanpa Papa lepas pantang
Itu pun tumpang Cik Ayu ;)
 

Sampai je sekolah Bujang Kimi
Bujang Akid dikerumuni feminat-feminat hah
Lepas sorang2 datang tanya ni adik ko ke Izz???
Bujang Kimi kata  Yer laa
 
Masuk dewan cikgu2 lak kerumun
Malu lak Mamma nak snap snap snap kekeke

Dapat aturcara ni
Belek2 nampak nampak nama Bujang Kimi
Sebagai Pelajat Terbaik dalam kelas dia
Baru mak tau
Selasak2 dia ada jugak butir yang dia bawak kekeke
 
nampak tak baca tulisan ni
tak nampak balik awal lah! keke
 
Amik hadiah beg dan botol air serta trofi kemenangan
Hadiah Pelajat Terbaik katanya hehe
Di sampaikan oleh YB Ab Rahaman ADUN Pantai Kundur
 

Lepas tu YB pelawa amik gambar dengan ibu bapa sama dengan dia
Eh Mamma sorang je Ibu bapa yang bergambar
Choiiiii la ibu bapa lain tak ke depan pon huhu
 

 
Kerjasama dari Bujang Akid pulak sangat bagus
Duduk diam sampai balik hehe
 
 
Lepas balik snap trofi kemenangan bercerita haritu dengan trofi penghargaan
 
 
Ada jugak hasil hantar sekolah JAIM tahun ni
Kalau tak asyik kena makan dengan budak2 cina jek hehe
Lagi pun sekolah cina tak banyak aktivti macam sekolah JAIM ni
Bagus jugak kasi anak2 aktif kan
Indi sket

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting