Friday, June 29, 2012

MINGGU YANG SANGAT MEMENATKAN TAPI BERBALOI

Hati Mamma at Friday, June 29, 2012
Memang sant penat
 Dari sabtu lepas sampai la malam tadi
Waktu tidor adalah sekitar jam 2-5 pagi
Sebab sebuk menyiapkan oder cis bedebah! tart yang tak disangka2
Tu la nama rezki Allah kan
Memang tak diduga

Sebenarnya oder dibuka untuk hari raya
Tapi disebabkan permintaan kawan-kawan
Digagahkan jugak membuatnya sebab diorang la penyambung bizz Mamma selamani :)
 Sebab ada diantara mereka nak kasi sedara kawen la
Nak saja2 makan walaupun tak raya lagi

Permintaan banyak untuk perasa blueberry
Strawberry macam kurang sikit dorang ni
Tatau la kenapa
Agaknya dah jemu rasa strawberry kot

Apa2 pun semoga rezki Mamma melimpah ruah dan diberkati
Apa2 pun oder untuk hari raya masih dibuka tapi sudah hampir ditutup kuota nya
Cepat2 sikit mana yang berminat nak oder ;)





0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting