Tuesday, September 11, 2012

SELAMAT HARI LAHIR BUJANG

Hati Mamma at Tuesday, September 11, 2012
Haram nak sedar birthday bujang yang ke-6 harini
asib tengok status Papa kat fb tadi
Semoga jadi anak yang soleh dan diberkatiNya.amin.

Kesian bujang sambut birthdy time Mamma pantang
Tak boleh la nk raikan, kuar jalan2 kan
Terpaksa la tunggu Papa dtang weekend ni
Bawak jalan2 dan pusing2
Pasl hadiah pulak
Kebetulan Papa ada beli game baru untuk bujang
Itu saja la yang akan ditukarkan jadi hadiah harijadi :p

Sekarang ni Mamma serba lupa
Selama 14 hari berpantang ni
Tak tengok cermin lagi lepas mandi
Ntah masih ada rupa ke tidak lagi ler :p
Ntah apa ang Mamma bizikan pun tatau ler

Tak sabar tunggu Papa datang
Sebab Mamma akan ikut Papa balik Melaka juga kalini
Pantng sana pulak
Lagipun Mamma dan bujang ada komitmen lain huhu

2 Tukang Tambah:

Alinaclover Premium Beautiful on September 12, 2012 at 6:42 PM said...

lama x dtg sni..sihat kak?

Mamma on October 2, 2012 at 7:12 PM said...

sihat..
akak pn lama xkemana2 hehe

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting