Wednesday, September 28, 2011

SELAMAT HARI LAHIR PAPA ;D

Hati Mamma at Wednesday, September 28, 2011
Yang ke-33 hokeyyy ;p
Pada 27 September 2011
hahahaha

Semalam balik terus pergi Tesco Cheng beli kek
Walaupun keadaan gaji sangat tenat di atas penganiayaan yang berterusan kan
Tapi Mamma pejam mata je pergi beli kek ni
Tapi kek ni bukan dari Secret Recepi macam biasa la kan ;p
Dari kedai yang biasa2 ajewww ;p
Tapi menten sedap Tiramisu ini hehe ;D
Tapi tak apa..bukan itu nilainya untuk hari lahir Papa ;)

Untuk sambutan kami anak beranak sahaja
Kami taruk lilin jugak hehehe ;p

Papa meraikan harijadinya dengan anak dan bini di sisi kekeke


Potong kek sebab Mamma kebulur sangat lunch ;p

Semoga Papa sentiasa dilindungiNya
Semoga rezeki Papa sentiasa melimpah ruan untuk terus tanggung Mamma ;)
Amin


Sebenarnya nak buat suprise
Tapi apa kan daya
Pergi beli kek dengan Kimi
Dah siap pesan kat Kimi jangan bagitau Papa dulu
Sekali sampai rumah Kimi bagitau

Papa, Kimi ada hadiah untuk Papa
Adalah, tak boleh bagitau Papa
Tapi kek tu nanti kita makan ler

Aiyaksssss
Dasar betul mulut Kimi ni tau

**nanti nak post entry birthday Kimi 2minggu lepas ;)

2 Tukang Tambah:

So Shy Lady on September 28, 2011 at 12:08 PM said...

spoil kan hihihi
amboi kimi pun bln sept ye..sama la ngan acik heheh

Mamma on September 29, 2011 at 3:15 PM said...

jom la kongsi dengan saya gambar besday acik hehe ;p..
selamat hari raya acik maaf zahir batin ;p

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting