Wednesday, March 5, 2014

SETAHUN BERLALU TANPA BLOG

Hati Mamma at Wednesday, March 05, 2014
Assalamualaikum w.b.t semua

Setahun berlalu hidup tanpa blog
Rindu sentiasa ada untuk berblog mcm dulu2 tapi masa sangat2 terhad

Dari anak 6 bulan sampai anak setaun 6 bulan dah
Ya Bujang Aqid dah setaun setengah
oke nanti2 aku cerita hal Bujang Aqid yang gemok! hah!

Skang amik mood dan kasi panas sikit dulu haha
HYEEEEE...RINDU SAMA SAYA KA?????
**hahaha perasan sungguh!

Jumpa lagi nanti yerk

4 Tukang Tambah:

Iman's Umi on March 17, 2014 at 3:26 PM said...

Aku la rindu ngan mu mamma!

Unknown on April 12, 2015 at 6:46 PM said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Unknown on September 8, 2016 at 5:24 PM said...

Тут: индивидуалки Москва метро
Я люблю секс и мне он очень нравится. Я просто в нём ненасытна, если ты хочешь отдохнуть по полной - звони.......

♥xaturen♥ on January 10, 2023 at 12:49 AM said...

2023 sudah bermula

Lilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting