Monday, February 25, 2013

DAH PANDAI BANYAK ;)

Hati Mamma at Monday, February 25, 2013 10 Tukang Tambah Links to this post
 Ni gambar terbaru beliau
Sekarang sudah
Pandai meniarap tergolek telentang ke depan ke belakang
Pandai lembikkan badan ke belakang
Pandai ajak gelak sama
Pandai ejek orang jelir2 lidah
Dah 2minggu pandai angkat punggung dah macam orang pumping lak gayanya sebab dah start nak merangkak
Bergerak ke belakang
Sudah tumbuh GIGI!!!!
tapi sebatang je belah bawah!  ;p

Sekarang beliau lagi 3 hari je lagi nak 6 bulan
Boleh makan bubur nasi beras merah :)
Macam Bujang Kimi jugak
 

 
Dah boleh meniarap sejak 4 Jan 2012 lalu
Lebih kurang sebulan 3 mggu dah la terer kan
Tergolek sana tegolek sini tup tup jatuh kali
2 kali dah jatuh katil
Nasib katil rendah huhuhu


Yang gigi tu rasanya lama dh kot tumbuh
Cuma Mamma perasan semalam
Bonggol gigi tu dah agak tinggi dah
Seronok rasanya Mamma excited lebih ter ;p
 
Okey 3minggu lepas beli walker



Punyalah excited main sampai tertidur dalam walker
Mamma sengaja amik yang banyak toys
Opkos la kaler kuning mengikut tema hayat kekeke


Dah ada walker tu
Mula-mula ingat lega la sebab tak payah berdukung lagi
Rupanya sangkaan Mamma meleset
Sebab sampai sekarang dia tak boleh letak langsung!
 
Nak masak nak kencing berak semua kena berlari!
Susah jugak
Akhirnya walker tinggal walker
Sekejap2 je boleh simpan dia dalam walker
Lebih2 dia melalak la
 


Tidur dalam walker
muka mesti kena jongol2 kan
Barulah tidur dalam walker katanya ;p

Tengah dalam di lema
Nanti dah kasi bubur nak teruskan BF atau campur je susu
Belah malam je BF
Mengikut pengasuhnya BF je tak kira siang malam
Masalahnya Mamma nak rieks!!! ;p
Malas nak perah2 lari2 antau susu huhu
Tengok la camne

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting